Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ دی ۲۶, دوشنبه

حماقت سیاسی چیست و سیاستمدار احمق کیست؟ عبدالله مهتدی احمقترین فرد سیاسی در شرق کردستان

حماقت سیاسی چیست و احمق کیست؟


حماقت سیاسی چیست و سیاستمدار احمق کیست؟ عبدالله مهتدی احمقترین فرد سیاسی در شرق کردستان

یک اخلاق ناکارآمد سیاسی بهش چه اسمی باید زد؟
بله احمق به کسی میگویند خود را سیاستمدار بداند و در عرصه ی سیاست شرکت کند بدون اخلاق سیاسی و شرافت سیاسی و بدون دارا بودن یک تفکر ریز بین و دوربین منطقی و بدون داشتن یک تفکر ورزیده و و واقعگرا.
من امروز که دارم دست به نگارش چنین مقاله ای هم روانشناسانه و هم اجتماعی و سیاسی و ادبی هستش برده ام به این دلیل است که سیاستمداران ما یا بطور ساده بگویم دهاتیهای که تا دیروز با گوسفند چرانی و گاوچرانی مشغول بوده اند و امروز چون دستخوش احزاب ما که از پائین به بالا به بیماری خودخواهیی و خودپسندی مبتلا شده اند و در جهت تخریب و برهم زدن جامعه حرکت میکنند و در جامعه دو دستگی ایجاد میکنند زائیده ی همان تفکریست که امروز در ایران حاکم است.
من به دو چیز مهم اشاره نمودم که در زیر یک تابلو دقیق که برمبنایی واقعگرایانه باشد برای این تفکر بیماری که از روی حسادت و ناتوانی انگ اطلاعاتیها به کسانی میزنند که از این احمقهای تجار سیاسی بیوجدان انتقاد نمیکنند و  بدون اینکه شخص را بشناسند و بدانند آیا این فرد کیست و کارهای فرد را بررسی نیمکنند و به این آسانی انگ بی شرمانه و احمقانه میزنند.
شخصی که من ایشان را از بی حیثیترین و بی شرفترین بی اخلاقترین تفکر بیمار روانی به ایشان میشناسم به ما به این آسانی تهمت زدند دیروز تهمت ناروا یعنی حماقت و چنین تفکری از یک اندیشه ای بیمار سنتی و احمق بر میخیزد.
ما تنها جنون مذهبی نداریم بلکه جنون شیخ و درویشی و جنون سیاسی فردپرستی شخص پرستی و مرده پرستی و عشیره پرستی طایفه پرستی و جنون خودپسندی خود بزرگبینی و که همان بیماری افکار برهم و درهم اسکیزوفرنی میرساند به اضافه فقر فرهنگی فقر اندیشیدن فقر فکری و فقر رشد شخصیت انسانی نیز داریم که احزاب ختنه شده ما بر ملت بدبخت ما تحمیل نموده اند.
احمق و حماقت سیاسی چیست؟

احمقترین فرد سیاسی در شرق کردستان دو فرد هستند یکی عبدالله مهتدی و دوم عمر ایلخانیزاده هستند این دو احمق در این فکر هستند روزی رهبر و پادشاه بشوند و مردم تحت فرانشان باشند.
1 سیاست همرا با حماقت یعنی همان بیماری فکری و فقر فرهنگی و فکری ای است که فرد به آن مبتلا شده است و به آسانی تهمت درست میکنند این اشخاص فاقد احلاق ادب و فرهنگ سیاسی هستند.
2 احمق سیاسی یعنی همان چیزهای که ما در طول روز در اینجا و اونجا میشنویم بدون شناخت بر فرد تهمت میزنند این یعنی احمق سیاسی.
3 وقتیکه کسی در رفتار و عملکردش خلاف و مغایر با شعور و ادبیات سیاسی و تمامی اصول اخلاقی و ادبی و منظرهای انسانی را زیر پا بنهند بهشان باید گفت احمق سیاسی به این دلیل که بدون شناخت بر فرد بدون درک واقعیت بدون فهم انسانی و ادبی بدون اینکه فعالیتهای کسانی دیگر را مورد بررسی قرار بدهند چون در چهارچوب یک تفکر احمق و حماقت سیاسی شکست خورده و کهنه شده و پوسیده بر سر میبرند همان انگی میزنند که در کمپ التاش برای وزارت اطلاعات عراق نامه نگاری میکردند و این کشورهای متمدن و پیشرفته از نظر تکنولوژی و تکنیکی هم با وهم و توهم بر سر میبرند این یعنی بیماری سیاسی این بی ارادگی و ناتوانی فکری و فقر فرهنگی جامعه ای میرساند که فرد در آن رشد یافته است.
4 علت انگ و اتهامات واهیی زدن به دیگران و فعالان سیاسی دیگر و نویسندگان مستقل 2 علت مهم و حیاتی دارد تهمت زننده میتواند وابسته به یکی از احزاب بیمار و مبتلا به فقر فرهنگی و فکری ما باشد و یا اینکه ناگزیر برای گریز از یک واقعیت تلخ و روابط پنهانیشان با وزارت اطلاعات رژیم  اسلامی دست خویش را جلو انداخته و انگ جاسوس و مزدوری به نویسندگان مستقل و آزاد اندیش میزنند بیشتر برای پوشاندن حقیقتهای نهفته درونی خویش این انگ را از خود به دور انداخته و تهمت واهیی برای دیگران درست میکنند اینها باید اسمشان گذاشت احقهای سیاسی بدون اخلاق و بدون شعور و بیشعورهای  سیاسی نما.
5 رفتار و عملکرد بیمار ساستمداران خودخوانده ما و نیوسندگان خودخوانده ما هم که بیشرفانه و بی شرمانه احمقوار تهمت درست میکنند من را به یاد گفتهای گاندی انداخت و نوشتهای ایشان را در همینجا میگذارم.
البته من خودم نیز این را بهش اضافه میکنم بعنوان سیاست بدون شرافت و در عین حال همچنین سیاست بدون وجدان و اخلاق اخلاق به این معنا نیست که اخلاق مذهبی که مذهبیون ازش نام میبرند اخلاق یعنی رفتار سالم یعنی واقعبین یعنی درک شعور و عدم جریحدار نمودن شعور و حیثیت دیگران باید گفت سیاست بدون حیثیت.

6 افرادی که می آینده و مخفیانه تهمت میزنند این افراد بایداین را اضافه کنم شک نکنید خودش مامور رژیم ایران است چون ماموران رژیم ایران در صدد هستند به سیاسیون واقعی و تاثیر گذاش تهمت بزنند تا از این راه تخریبش کنند این افراد جرئت ندارند علنا اعلام کنند تا آنچه گندش در آمده زیر عبای ابن جانوران لبیرون ریخته بشود تا همه این جانوران را بشناسند.

همبن فذدیکه امروز میاد مخفیانه تهمت میزند بزدلانه نامه نگاری میکنند خانواده اش چندین بار به ایران سفر کرده اند و خودش نیز در ایجا برای سفارت خبرچینی میکنند.
دیدگاه زیبای گاندی: 7 مورد خطرناک!

از نظر گاندی هفت موردی که بدون هفت مورد دیگر خطرناک هستند:

1-ثروت، بدون زحمت
2-لذت، بدون وجدان
3-دانش، بدون شخصیت
4-تجارت، بدون اخلاق
5-علم، بدون انسانیت
6-عبادت، بدون ایثار
7-سیاست، بدون شرافت

این هفت مورد را گاندی تنها چند روز پیش از مرگش بر روی یک تکه کاغذ نوشت و به نوهاش داد.
7 نادانی و خوش باوری عدم تحلیل واقعیتها و بیماریهای روانی که دوستان نوسینده و سیاستمدار ما به آن مبتلا شده اند دست به تخیل میزنند و به آسانی اتهام وارد میکنند بدون اینکه قوانین بین المللی را در نظر بگیرند و بدون اینکه آنچه بیان میکنند منتظر عواقب قانونیش باشند و باز برای دور شدن اتهاماتی که خود نیز به آن متهم است این بر چسب به دیگران میزنند اما فراموش نموده اند شب و روز در سفارتخانه های رژیم بر سر میبرند و مثل نگهبان در مهمانخانه سفارت ولایت در حال خدمت هستند تکنولوژی امروزی همه چیز افشا میکند برای فاش نشدن رازهای درونی این خانها و آقایان سفارتی و اهل تفگر ولایت فقیه ای انگ ناروا به دیگران میزنند اینها بیمارند یا اینکه برای پوشاندن رازهای خویش دست به تبلیغات وارونه میزنند تا رازشان کشف نشود.
8 شاید هم بیمار روانی باشند در اصل بیماران روانی چون مبتلا به تخیل های غییر واقعی هستند غییر واقعبینانه عمل میکنند این بهش میگن روانی سیاسی همرا با جنون دوقطبی که خیلی هم خطرناک است این جنون به اضافه جنون دروغ و اغراقگویی که امامشان آموخته اند فرزندان لبیک گو امام مجنون.

9 توهم و تخیل یکی از بیماریهای است من در رفتار خیلی از بیماران دیده ام.


با تشکر ساموئیل کرماشانی 17/1/2012
شماره تلفن 0046720303668 ایمیل
samuel.ku35@gmail.con 



---------------------------
در زیر بر روی لینکها کلیک کنید مقالات مفید و اطلاعات کلی اجتماعی و سیاسی  آموزنده هستند
---------------

در شهرهای سوئد عناصر سپاه قدس با سو استفاده از مسائل کردستان راه را هموار میکنند برای شعارهای ضد اسرائیلی در کشور سوئد


http://www.ajansknews.blogspot.com/2012/01/blog-post_5038.html
--------------------

در پائین این نوشته سرنوشت یک دختر محنتزده کرد را یاداشت نموده ام با اجازه خودش منتشر نموده ام اما بدون ذکر نام.


http://www.ajansknews.blogspot.com/2012/01/blog-post_2605.html
----------------------------------------

تعریف تمدن که ایرانیان به خود میبالند چنین صفاتی به خود مینهند بدون اینکه معنای متمدن را درک کنند


http://www.ajansknews.blogspot.com/2012/01/blog-post_9467.html
---------------------------------------------

تهران قدیم. تمدن یا وحشیگری؟ اختراع یا نادانی؟ آخوند و امثال آخوند همان جیب بران در راه ماشین دودی .


http://www.ajansknews.blogspot.com/2012/01/blog-post_13.html
---------------------------------

افرادی که با چهره ی نیم رخ بر سر میبرند و در رفتار و عملکرد خویش شک و تردید دارند و دارایی چند چهره ی مختلف هستند در اصل بیمار هستند و یا در محیطی خطرزا بر سر برده اند و تاثیر مخرب محیطهای خطرزا فرد را به این جای رسانده است که حتی در جایی که امن و امان باشد دچار شک و تردید میشوند و تمام زندگی آنها با وهم وآمیخته با توهم بوده و این توهم بخاطر شرایط سنی آنها تقویت شده است.


http://www.ajansknews.blogspot.com/2012/01/blog-post_5688.html
-----------------------------

کسانی که خطاهای خویش را انکار میکنند و در صدد هستند که برای دیگران خطا درست کنند بدترین دشمن خویش هستند در مرحله اول در مرحله دوم دشمن کل جامعه هستند این اشخاص.


http://www.ajansknews.blogspot.com/2012/01/blog-post_09.html

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر