Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ بهمن ۹, یکشنبه

اعدام را متوقف کنید که اعدام یک نوع جرم است در حق به بشریت که توسط حاکمان مجرم اجرا میشود





اعدام را متوقف کنید  که اعدام یک نوع جرم است در حق به بشریت که توسط حاکمان مجرم اجرا میشود

---------------------------
توصیه پرس به ایرانیان: به "شرمندگی" داشتن جمهوری اسلامی پایان دهید
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل-  رییس جمهوری اسرائیل، پرزیدنت شیمعون پرس از این که ترکیه جایگزین حکومت اسلامی ایران شده و کمک مالی در اختیار گروه تروریستی حماس قرار می دهد، از دولت آنکارا انتقاد کرد و همزمان، بار دیگر از جوانان ایرانی ابراز حمایت نمود.
پرزیدنت پرس خطاب به ایرانیان گفت: «شما حق دارید که از موقعیت کشور خود در پیش جهانیان شرمنده باشید؛ پس برای آنکه عزت خود را دوباره به دست آورید و سرزمین خود را نجات دهید، باید اقدام کنید». او سپس افزود: «البته من خواهان انقلاب شما نیستم و تنها می خواهم که شما خود را از پیامدهای انقلاب پیشین رها کنید».
رییس جمهوری اسرائیل در رابطه با تحریم نفت ایران از سوی اتحادیه اروپا گفت: تحریم نفت ایران بسیار اهمیت دارد و همچنین اقداماتی که از سوی ایالات متحده در مورد بانک مرکزی ایران می شود، کار درستی است و مسلماً بر حکومت ایران اثر خود را خواهد گذاشت. ولی هنوز کارهای بسیاری باقی مانده که در مورد ایران انجام شود که البته هدف از آنها، فشار آوردن بر ملت ایران نیست.
-------------------
امیر عباس فخرآور با تسیپی لیونی دیدار کرد

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل-  گروهی از دانشجویان مخالف جمهوری اسلامی که به اسرائیل آمده اند، با رهبر اوپوزیسیون پارلمانی اسرائیل و رییس حزب "کادیما"، خانم تسیپی لیونی دیدار کردند. رهبری این گروه را که روز جمعه وارد اسرائیل شدند، آقای امیر عباس فخرآور برعهده دارد.
آقای امیر عباس فخرآور در آستانه دیدار با خانم لیونی، از حضور در اسرائیل ابراز خرسندی کرد و از این کشور به عنوان "تنها دموکراسی خاورمیانه" تجلیل نمود.
خانم لیونی نیز در بیانیه ای که منتشر کرد، ابراز امیدواری نمود که این دیدار، نشان دهد که اسرائیل، تنها با حکومت اسلامی ایران مشکل دارد و نه با ملت ایران.
---------
صدای پای قطحی می آید؛
عکس گرفتن از قفسه های خالی فروشگاه ها، ممنوع!

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل-  یک تارنمای خبری در ایران گزارش داد که بسیاری از کالاهای اساسی در بازار سرپوشیده تبریز کمیاب و یا حتی نایاب شده، و بهای برخی اقلام، همچون برنج، آرد و قند و شکر، بیش از دو برابر شده است.
تارنمای خبری "خبرگزای آذربایجان" به نقل از یک بازرگان در تبریز نوشت: درخواست مردم برای خرید این کالاها چند برابر شده و آنان به شدت از کمبود این کالاها، نگران هستند. همزمان، دادستان تبریز به بازرگانان هشدار داد که دستگاه قضایی با افرادی که او آنها را "برهم زنندگان بازار" خواند، به شدت برخوردار خواهد کرد.
در روزهای اخیر تصاویری در اینترنت منتشر شده که نشان می دهد چگونه قفسه های فروشگاه های بزرگ در ایران، در پی هجوم مردم برای خرید کالاهای اساسی، خالی شده است.
---------
دولت نروژ از اقدامات آن کشور در هولوکاست پوزش خواست

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل-  نخست وزیر نروژ در سخنانی که به مناسبت روز جهانی هولوکاست و گرامیداشت یاد شش میلیون یهودیان کشته شده به دست نازی ها و عمال اروپایی آنان ایراد کرد، گفت: «نروژی ها یهودیان را بازداشت می کردند و آنها با کامیون به سوی اردوگاه های مرگ روانه می ساختند». او سپس از این رفتار دولت اوسلو در هفت دهه پیش، از ملت یهود پوزش خواست.
تاریخ دان سوئدی، آقای پائول لوین نوشته است: پیش از آنکه آلمانی ها خواهان نابودی یهودیان شوند، نروژ همانند فرانسه دوران ویشی، قوانین یهودستیزان وضع کرد و ثروت یهودیان را مصادره کرد و به غارت برد و این در حالی بود که کسی نروژی ها را به چنین کاری مجبور نکرده بود.
جمعه این هفته، دو روز پیش، 40 تن از اعضای پارلمان اروپا در سرمای شانزده درجه زیر صفر به اردوگاه مرگ آشوویتس در لهستان رفتند و همزمان با دیگر کشورهای جهان، نسبت به فجایع نازی ها علیه یهودیان اروپا ابراز نفرت کردند.
همزمان با برگزاری مراسم یادبو قربانیان هولوکاست در سرتاسر جهان، در کشور ایتالیا نیز، در شهرهای مختلف، مراسمی برگزار شد که در اخبار امروز، آقای علی کربلایی گزارش مشروحی در مورد این مراسم دادند.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر