Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ دی ۱۹, دوشنبه

کسانی که خطاهای خویش را انکار میکنند و در صدد هستند که برای دیگران خطا درست کنند بدترین دشمن خویش هستند در مرحله اول در مرحله دوم دشمن کل جامعه هستند این اشخاص.


کسانی که خطاهای خویش را انکار میکنند و در صدد هستند که برای دیگران خطا درست کنند بدترین دشمن خویش هستند در مرحله اول در مرحله دوم دشمن کل جامعه هستند این اشخاص.
منکر اشتباهات خویش و دفاع از آن نوعی خود آزاریست که این چنین افراد دچار عذاب وجدانی نیز میشوند و در عین حال در صدد هستند اشتباهات خویش را پنهان کنند از راه دیگر به درون و روان خویش ضربه ای جبران ناپذیر میزنند.
این نوع اشخاص بدلیل رفتارهای ناهنجاری که از خود نشانمیدهند و از راه دیگر خطاهای خویش را انکار میکنند بیشتر از دیگران دچار اختلالات رفتاری و حتی گفتاری میشوند و در نهایتش دچار اختلالات عقلی شده و تمامی سیستم فرماندهی از کار افتاده و هدایت کنندهای اعصاب و نیروی که در مغز وجود دارد که برای اصلاح و رد آنچه قابل قبول نیست از بین میرود و فرد را به یک جانور انسانما در می آید چیزهای مطرح میکند که هیچ صادق نیستندو بعضی اوقات خود را رهبر دنیا میدانند و در این فکر هستند اگر کسی از اشتباهات آنها بویی به برد به شخصیت و به کارهای که در آینده باید آنها انجام بدهند لطمه وارد میکند.
چنین اشخاصی  باز به دلیل عدم باور به خود و به نفس خویش اعتماد ندارند و به هیچ احدی باور ندارند و همیشه در دنیای شک و تردید بر سر میبرند و عین حال با کسی هم دوست میشوند همیشه در این فکر هستند که شخصی که با آنها دوست شده است در صدد جاسوسی بر علیه آنها بر آمده است برای گریز از دردهای درونی و کشمکشهای روانی و درونی آنها کاری میکند که به هیچ احدی اعتماد نکنند البته این بیماری بیشتر در نزد برادران کومه له ای دیده شده است در دنیای خیالی بر سر میبرند.
من این چنین مشکلات روانی را در رفتار برادران کورد و ایرانیان و عراقیان به وضوح میبینم و دیده ام.
در درازمدت این نوع رفتارها باعث بی ثباتی جامعه میشود.
در این باره من در حال نوشتن رفتارهای ناهنجار هستم که نکات به نکات  به آن اشاره خواهیم کرد.
و هم از راه صدا و هم از راه نوشتاری در اختیار دوستان خود قرار خواهیم داد.
با تشکر ساموئیل کرماشانی 10/1/2012
شماره تلفن 0046720303668
////////////////////////////////////////
تشکیل حزب توسط یکی از دوستان ملت کرد در اسرائیل

تشکیل حزب سیاسی جدید اسرائیل موجب نگرانی سیاستمداران سکولار شد
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل یک روزنامه نگار مشهور اسرائیلی  با کناره گیری از برنامه های سیاسی شبکه دوم تلویزیون اسرائیل، آمادگی خود را برای تشکیل یک حزب سیاسی در اسرائیل، به طور جدی تر از گذشته نشان داد.
این روزنامه نگار، آقای یائیر لاپید نام دارد که به دلیل محبوبیت بسیار زیاد در اجرای برنامه های سیاسی در شبکه دوم تلویزیون اسرائیل، از چند سال پیش از سوی هواداران خود برای تشکیل یک حزب سیاسی مورد تشویق گسترده قرار گرفته است.
نظرسنجی های انجام شده می گوید که هر حزبی که زیر رهبری آقای یائیر لاپید تشکیل شود، از هم اینکه می تواند 15 تا 20 کرسی از 120 کرسی پارلمان اسرائیل را به دست آورد.
پیوستن قریب الوقوع این روزنامه نگار سرشناس به صحنه سیاسی اسرائیل، ممکن است نگرانی شدیدی در میان احزاب کنونی برانگیزد و به ویژه احزاب سکولار را تضعیف کند و آرای هواداران آنها را به سوی خود بکشد.
سیاستمداران بسیاری امروز گفتند اگر حزب جدید برپا شود، احزاب "لیکود"، "کادیما" و "کارگر" و تا حد زیادی حزب "اسرائیل خانه ماست"، قدرت خود را از دست خواهند داد و لاپید ممکن است به یک رقیب جدی برای آقای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر کنونی و رهبر حزب "لیکود"، و نیز برای خانم تسیپی لیونی، رهبر حزب اوپوزیسیون "کادیما" مبدل شود.
در همین حال، آقای نتانیاهو امروز به این رقیب جدید خود برای ورود به عرصه سیاست خوشآمد گفت.
گفتنی است که پدر آقای یائیر لاپید، آقای تومی لاپید بود که او نیز یک روزنامه نگار پیشکسوت و محبوب محسوب می شد و در دهه 90 با تشکیل حزب جدید غیرمذهبی به دولت راه یافت اما پس از چند سال حزب او با فروپاشی روبرو گردید.
////////////////////////////////////

نتانیاهو: آموزش رایگان از سن 3 سالگی شامل حال اعراب می شود
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل هیئت دولت اسرائیل شب گذشته پس از مدت ها بحث های جنجالی، سرانجام آموزش رایگان برای اطفال سه ساله و چهار ساله را نیز تصویب کرد.
این مصوبه تعهدی است که آقای نتانیاهو پیشتر به والدین اسرائیلی داده بود. اما به دلیل بودجه ای که برای اجرای آن مورد نیاز است، تا کنون از عملی کردن آن خودداری شده بود.
نخست وزیر گفت این مصوبه شامل حال فرزندان در همه خانواده های شهروند اسرائیل خواهد شد.
بدین ترتیب، آقای نتانیاهو اظهارنظر اویگدور لیبرمن، وزیر خارجه در دولت خود و رهبر حزب راستگرای "اسرائیل خانه ماست" را رد می کرد.
 آقای لیبرمن روز گذشته گفته بود: برخی از امتیازات شهروندی اسرائیل نباید شامل حال مذهبیون افراطی و یا اعراب شهروند اسرائیل شود که در ارتش اسرائیل خدمت نمی کنند.
/////////////////////////

یک بانوی ایرانی و دو دخترش با گذرنامه جعلی اسرائیلی در لهستان دستگیر شدند
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل یک بانوی ایرانی و دو دختر او که گذرنامه جعلی اسرائیلی در اختیار داشتند در لهستان بازداشت شدند و اکنون مقامات امنیتی اسرائیل می کوشند روشن سازند که این گذرنامه چگونه به دست آنان رسیده است.
آگاهان می گویند: گذرنامه به صورت حرفه ای جعل شده بود. با این همه مأموران امنیتی لهستان تقلبی بودن گذرنامه را شناسایی کرده و آن را مصادره کردند.
این مادر ایرانی و دو دخترش قصد داشتند از اردوگاه پناهندگان در ورشو، پایتخت لهستان رهسپار کانادا گردند. جعلی بودن گذرنامه اسرائیلی آنان، هنگام اقامت در این اردوگاه کشف شد.
احتمال می رود که این بانو و دخترانش هنگام اقامت کوتاه در آلمان توانسته باشند گذرنامه جعلی اسرائیلی تهیه کنند.
این نخستین بار نیست که گذرنامه های تقلبی اسرائیلی در دست پناهجویان ایرانی در کشورهای اروپایی شناسایی می شود.
حدود سه سال پیش نیز سه شهروند ایرانی در فرودگاه جزایر سی شل به علت داشتن گذرنامه جعلی اسرائیلی بازداشت شدند. این گذرنامه از گردشگران اسرائیلی هنگام دیدار از تایلند، دزدیده شده بود.
----------------------------

 
کنگره حزب چپ سوئد: باید پ.ک.ک از لیست ترور حذف شود

مسئله‌ حذف نام پ.ک.ک از لیست ترور در کنگره حزب چپ سوئد مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.اعضای شرکت کننده در کنگره با بیان اینکه‌ ‌حزب آنها از ابتدا با قرار گرفتن پ.ک.ک در لیست ترور مخالف بوده‌ اعلام کردند که‌ لیست سوئد و اتحادیه‌ اروپا براساس منافع آمریکا تنظیم شده‌ و مغایر با معیارهای حقوقی است.

کنگره حزب چپ سوئد طی روزهای پنجم تا هشتم ژانویه‌ در شهر اوپسالا برگزار شد. 
در این کنگره "یوناس خوستد" به‌ عنوان دبیرکل تازه‌ حزب برگزیده‌ شد.
بخش مهمی از این کنگره به‌ مسئله کردها اختصاص یافت.
به‌ گفته‌ یکبون آلپ از اعضای این حزب و عضو مجلس شهر اوپسالا حذف نام پ.ک.ک از لیست ترور سوئد و اتحادیه‌ اروپا ضمن اعلام در کنگره حزب مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
آنا مارگریت لیف مسئول روابط خارجی این حزب با بیان اینکه‌ چندین بار پیگیر پرونده ک.ج.ک بوده‌ افزود که‌ وجود نام پ.ک.ک در لیست ترور تأثیر منفی بر حل مسئله‌ کرد داشته‌ است.
ناظمی گور از اعضای حزب صلح و دمکراسی ب.د.پ و نماینده مجلس ترکیه‌ نیز به‌ عنوان مهمان به‌ این کنگره دعوت شده‌ بود و در همین رابطه‌ سخنرانی کرد.
آمینه‌ کاکه‌ باوه‌ از اعضای حزب چپ و نماینده پارلمان سوئد نیز با تصریح بر اینکه‌ نه‌ پ.ک.ک بلکه‌ حکومت ترکیه‌ تروریست است، گفت که‌ حزب آنها از ابتدا نیز با این امر مخالف بوده‌ و آنرا تصمیمی سیاسی دانسته‌اند.----------------------------------


 
Campaign - کارزار – Kampanya - کەمپەین

وەک دەزانرێت دەوڵەتی ئامریکا بە ئاشکرا پشتیوانی لە دەوڵەتی تورکیە دەکات. دەوڵەتی تورکیەش بە چەکی ئامریکایی کوردان کۆموڵکوژ دەکات. کەمپینێک لە لاین کونکوردەوە بە ناونیشانی" ئامریکا پشتیوان شەڕەی چەپەڵ دژ بە کوردان مەکە" دەستی پێکردووە، بە ناوردنی ئەو نامەیە کە بۆ باراک ئۆباما نووسراو ئێمە دەتوانین بەشداری لە کەمپەینەکەدا بکەین. ئەگەر هەر کوردێک بتوانێت ئەو نامەیە بەرێگای ئیمەیل و فەیس بووکەوە بنێرێت بێگومان کاریگەری دەبێت لەسەر سیاستەکانی ئامریکا.
Wek tê zanin Amerika (USA ) vekiri piştgiriya dewleta tirk u hukemeta AKP dike. Dewleta tirk bi çekên Amerika qatliaman li ser gelê kurd dimeşine. Kampanya ji aliyê konkurd ve bi navê "USA piştgiriya şerê qirêj neke destpekir." Bi ve nameya ku ji bo Obama hatiye nivisandin em dikarin
beşdari vê kampanyayê bibin. Eger her kurd bikare vê nameyê bi riya posta ,mail.bişine, ji fecebook ,twitter,blog vê nameyê belav bike bê guman wê bandorekê li ser siyaseta USA bike. 
Ez name ji wera dişinim u li jêr adres hene.

همانطور کە همگان میدانند دولت امریکا از دولت ترکیە حمایت میکند. دولت ترکیە نیز با اسلحە امریکایی کردها را قتل و عام میکند.کارزاری از جانب " کونکورد" تحت عنوان" امریکا در جنگ بر علیە کوردها مشارکت ننما" راە اندازی شدە، با ارسال این نامە از طریق ایمیل و فیس بوک بە باراک اوباما شما میتوانید در این کمپین شرکت نمایید و مطمئنا در سیاست های امریکا در قبال کوردها تاثیرگدار خواهد بود.


President of the USA
Washington D.C.
Barack H. Obama

Re: It is time to see the truth, The Kurds will not allow for history to repeat itself.
Dear Mr. Obama,
I am writing you this short letter to remind you of the genocides and massacres that the Kurdish people have witnessed and also what the Kurdish people are facing today.
The Kurdish people are being deprived of basic human rights and much of what is generally accepted as universal human rights. 
The Republic of Turkey, your strategic partner, is massacring Kurds everyday with the very support you give them whether it is military, political or economical. The very latest example of this is the most recent killing of 36 unarmed Kurdish civilians by F-16 Jets bought from the USA and intelligence gained from Predator Drones supplied by yourselves. 
Your strategic partner Recep T. Erdogan’s government has been running a systematic political and military genocide against the Kurdish people. Until now a total of 4000 people consisting of MP’s, Mayors, politicians, intellectuals, writers, journalists, solicitors and hundreds of children have been arrested in Turkey and you haven’t had a single word to say about this. 
The Turkish Army, by using airspace that is controlled by your state, has massacred Kurdish civilians and ruined our landscape and yet you still have not said a word. 
For five months we have not been able to hear any news from the leader of our people Mr. Abdullah Ocalan who was actively kidnapped and handed over to the Turkish authorities by your predecessors, and yet not a word from your administration. 
Let alone a word of criticism your spokespersons are declaring support for the AKP government and promising further supply of technologically advanced missiles.
Mr. Obama,
What have we, the Kurds, ever done to you or your country, what have we come against for you to declare us enemies? Or maybe this “democracy, human rights and freedom” are just part of a rhetoric only used to further the USA’s interests across the globe. What is the reason for this double standard? Why do you continue to support a state that bombs its own people within its own borders? 
Mr. Obama,
We will not allow for Kurdish children to be massacred in this way.
We will not allow for history to repeat itself.
We do not want decisions made on our behalf.
We decline to be sacrificed for certain interests.
What we expect of you and your administration;
To play the role of peacemaker for the Kurdish and Turkish people whom we believe is also in the best interests for the USA. We believe that you have a positive role to play in bringing peace to Kurdistan, the Middle East and the World.
Regards

US Presidency
Whitehouse
Washington DC


e-mail: president@whitehouse.gov 
Phone: 001 202 456-1414
Fax: 001 202 456-2461 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر